Aerial Yoga


Jeg har aldrig været helt som de andre mødre...det ved om nogen mine børn. I hvertfald ikke den helt almindelige mor, hvordan man så betegner sådan en...

Jeg elsker at opdage nye tendenser, oplevelser, smage, udtryk,etc... Bagdelen er, at jeg er rastløs og ikke god til at gøre det samme i lange perioder...

Fordelen er, at jeg spreder oplysning og anderledes oplevelser til dem jeg omgås og i lørdags stod den på Aerial Yoga.




Jeg havde givet vores kære børn en workshop i julegave og lørdag skulle den indfries.

Sjov oplevelse men også mega hård. Det varede 2½ time...det var så svært for mig ikke at blive dårlig, når vi hang med hovedet nedaf, så kunne simpelthen ikke udføre de øvelser....

Alligevel var det en spændende oplevelser, the fabric gjorde, at man kunne lave øvelser, som normalt ikke er så ligetil.




Bedst af alt var den sidste 25 min, hvor man lå som små pupper i stoffet helt i sin egen verden til medativt musik, faldt helt hen, fik ro i min sjæl og indre som i øjeblikket er lidt på overarbejde.

Kommentarer