3-dages juicekur


Så er vi i gang.....

Aftalen blev med kollegaer og min skønne unger, at vi starter på juicekuren i dag søndag, så man kan komme ind i det med at lave så mange juice til den første og anden dag i dag. 

Først storindkøb til næsten tre dages juicekur til 3 personer....vognen var helt fyldt, så tænkte, det ville blive en formue...men 730,- var egentlig helt ok.





Så i gang med morgenmaden: Det grønne brusebad:



Dagens anden juice hedder Creamy Green...nok pga avocadoen....



Tredie juice: Flydende guld



Og så lavede jeg mandelmælk....det har jeg ikke prøvet før, med mandler, dadler og vand bare som en lille forfrisker en gang imellem...


Har fundet en måde at opbevare gulerødder på, så de ikke så hurtigt bliver så slatne... ud af posen og i grønsagsskuffen....det fungerer faktisk.


Vi har endnu en juice tilbage i dag: Power shower....indtil nu er jeg ikke sulten...men er spændt på dag to, hvor jeg selvfølgelig er på arbejde. Har en anelse hovedpine, men det skulle være helt naturligt, da diverse giftstoffer i kroppen er på vej ud. Glad for, jeg ikke skal en masse i dag, for det tager godt nok tid at være så sund.

Desuden skal jeg lave juicerne til hele dagen i morgen, 4 stk x 3, så jeg ikke skal stå med det i morgen tidligt......en rigtig juicy day.....

De to første juicer var gode men meget grønsagsagtige....mens den trejde var lige som dem jeg plejer at lave. Savner jeg noget....ja æg :-) men ikke så meget andet... Vi får se, hvad de næste dage byder på.

Kommentarer