Bali Bowls - mad der gør en glad


Man skulle næsten tro, det var et billede jeg havde taget fra en eller anden madfotograf...men den er god nok, jeg tog det da jeg besøgte en fantastisk cafe i Semiyak på Bali.

Faktisk blev jeg så inspireret madmæssigt, da vi var på ferie på Bali, så jeg fik lyst til at åbne en cafe og give budskabet videre, men man behøver jo ikke være på Bali for at efterligne det samme med de frugter, der er i sæsonen.

Princippet er simpelt:

Find en god størrelse skål....bland skyr med chiafrø - bare et par skefulde, og skær frugt i små dele og pynt med frugt og  mandler og frø.

Et andet sted fik vi følgende til morgenmad:

Masser af skøn frut og skyr med chia i bunden....så smukt og fantastisk et måltid som man snildt kan lave efter og fylde ens morgen med farver og sundhed i stedet for fede crossianter og bagerens dårlige øje...du føler dig helt sikkert også lettere bagefter

Pandekager med dej af havregryn og bananer stegt i kokosolie med dragonfruit og ananas....et gudemåltid
 

Kommentarer