HVID JANUAR - skal du med?


I januar 2017 tog jeg en måned med anti-inflammatorisk kost for at udrense min krop. I år bliver det en hvid januar, en opmuntring fra sundhedsstyrelsen.

Den anti-inflammatoriske måned sidste år var foranledet af, at jeg efter at havde taget min kostvejleder uddannelse, fandt ud af, at jeg havde ubalancer i kroppen og efter en måned uden sukker, hvidt brød, alkohol og mælkeprodukter, kom jeg ud på den anden side men forøget energi, jeg kom mine ubalancer til livs og jeg tabte også et par kilo.

I år bliver det HVID JANUAR  og det har jeg lyst til, fordi jeg tror på, at det er godt at have focus på ikke at lade alkohol fylde for meget i hverdagen, at give kroppen og leveren en pause, og så synes jeg HVID JANUAR giver en en god undskyldning til at sige nej tak.

Min søn har sagt ja tak til at være med, dejligt at have en at dele det med og måske også godt for ham at have en pause fra alkoholen, idet de unge drikker en del i dag, hvad vi også gjorde i mine 20-ere.

Måske er det bare en vane jeg har at jeg tit tager et glas rødvin, når jeg laver mad...det vil jeg teste.

Måske vil du med? Se mere her Hvid Januar


Kommentarer