Lygtens Bazar


Nu vil jeg dele en lille hemmelighed med jer.

Min søn er studerende og er derfor nødt til at tænke over, hvor mange penge han bruger på mad og da han samtidig studerer Health and Nutrition på Københavns Universitet, deler han min store interesse for sund mad og livsstil (desuden er han parkourudøver og har været det i 10 år og det giver også en noget anderledes livsstil - men det er en helt anden snak).

Han sagde en dag, at han ville vise mig et fantastisk sted, hvor han køber alle sine grøntsager: Lygtens Bazar på Nørrebro.

Oh my.....det var noget af en øjenåbner for mig.




Jeg har altid elsket avocado, men synes altid jeg er så uheldig, køber et par stykker og halvdelen af dem er sorte indeni eller har trevler indeni, så de ikke smager godt. Men på Lygtens Bazar er de ikke kun billige, tit 3 stk for 10 kr, de er næsten altid perfekte.



De har selvfølgelig meget mere end advocadoer, og krydderurter, som jeg altid har været nødt til at spare på pga økonomi, kan jeg nu smæske mig i....er det bare herligt eller hva´


Så bor du i nærheden af København, afsted og handl efter årstiden, så får du så mange skønne sunde ting i kurven.


Kommentarer