Tisvildeleje Yogafestival 2018


Egentlig begyndte det med bare at være en gave til en skøn veninde, men det endte med at være noget jeg er så vild med, så det kommer til at være en tilbagevendende begivenhed.

Jeg deltog nemlig i weekenden i yogafestivalen Tisvildeleje Yogafestival

Det blev holdt næsten på stranden, eller nærmere ved indgangen til skoven og det var en fantastisk oplevelse.

Lørdag prøvede vi
  • Ayurveda og dit nervesystem
  • Yin yoga
  • Mantra og meditation



Søndag stod programmet på (for vores tilfælde, man vælger selv hvad man vil deltage i, der er to forskellige telte, hvor der kører programmer begge dage)
  • Kundalini yoga
  • yoga med lyd og sang
  • Meditation med Andrea Boni 


Vejret var fantastisk og da jeg jo også er en vandhund, var der ligeledes mulighed for at hoppe i havet...wauw...



Maden blev leveret af Cafe Ahim, skøn, skøn vegansk mad og til en pris alle kunne være med.


Desuden havde de lavet en skøn lille cafe med skøn kaffe, the, juices og daddelkugler. Vandet var gratis, man skulle bare selv have flaske med eller købe en af deres skønne flasker fra Retap.



Tisvildeleje står for mig som en perle i Nordsjælland med alle dets små hyggelige steder, så det var ikke så svært at få aftenen til at gå, men vil sige, vi var så trætte, at vi bare ville hjem og ligge i vores lille medbragte telt.


Faktisk er det først for nylig jeg har prøvet at campere igen og teltet havde jeg såmænd lånt af min søn, men det bliver nu et sikkert ønske på ønskesedlen for sikke en  herlighed at ligge der på madrassen og høre fuglesang og indånde den friske luft.

Hele oplevelsen er helt klart noget, jeg ser frem til at gøre igen.

Kommentarer