Nytårsritual


Jeg ved ikke med dig, men jeg har altid en særlig følelse i kroppen nytårsaftens dag.

Både noget lidt melankolsk over året, der forsvandt men også en tankerække over det, som kommer til at ske i det nye år.

Ugen op til jul sidste år var jeg til en workshop, som et nytårs ritual,  hvor man ligesom summede året op af gode stunder og dårlige stunder og hvad man ville have med ind i det nye år.

Det gjorde noget godt for mig, så i år havde jeg bestemt mig til at gøre det samme.

Det som talte mest til mig var Catrines nytårsyogaevent på Frederiksberg.

Ikke mindst fordi det skulle foregå i den store smukke Brøndsal i Haveselskabet på Frederiksberg, som er utrolig smuk.





100 kvinder i denne store sal, sidste år havde der været 140, kunne slet ikke se hvordan der skulle have været flere.

Det blev skønne 2½ time med både yoga, tanker om det nye år og goodiebag (bliver aldrig mere voksen end jeg elsker goodie bags)

Catrine 



På vej hjem for at gøre klar til middagen i aften kunne jeg mærke, der var noget som havde bundfæstet sig og nu er på plads.

Der skal ske nye spændende ting i året som kommer. Jeg ved helt præcist hvad, men det er for tidligt at melde noget ud endnu.

Godt nytår kære læsere....håber du også har tænkt over, hvad 2019 skal bringe af gode ting for dig.


Kommentarer