11 dage ....forberedelse


Jeg har været i gang længe med at forberede mig til min uddannelse.

Indtil for nylig dyrkede jeg yoga 3 gange om ugen, på nuværende tidspunkt er det sat op til hver dag.

Jeg drikker kun et minium af alkohol, nyder det nogle enkelte gange og bare lidt, kommer ikke til at være fanatisk omkring det, men det falder mig ret naturligt på nuværende tidspunkt.

Jeg spiser et meget lille omfang af kød, og når det er, er det kylling. Jeg har ikke tænkt mig at blive vegetar, men har nok været flexitar i mange år, så det falder mig ikke svært.

Lige nu befinder jeg mig i Bangkok, hvor jeg har mit eget lille sted med min nye yogamåtte af gummi, mit abonnement på Yogavivo, hvor jeg har adgang til 850 videoer, nok til at jeg er meget inde i mange former for yoga og tankegangen, inden jeg tager afsted.



Tryk på billedet for link 


Desuden har jeg læst en del litteratur om emnet, som er anbefalet, inden jeg kommer....dette er kun et lille udvalg.



Kommentarer