Om en uge





De første tre timer om dagen kommer til at foregå her med Asana, Pranayama og meditation


kan se migselv sidde og skrive her om aftenen eller i pauserne

 
 

 

En uge til eventyret starter.....kan være en ny begyndelse på mange niveauer....

Har været igennem flere processer...beslutning......tvivl.......frygt :).....modvilje.....beslutning.... forventning....glæde..

Nu er jeg nået til nedtælling.

Havde lange tanker om det i november, besluttede mig i december, bookede i januar, fortrød i februar og besluttede mig igen i februar og har trænet lige siden.

Som med alting jeg foretager mig, så er det gerne i slut processen, at ting tager til og nu træner jeg hver dag....hele marts har jeg levet grønt, med mindre alkohol, meget lidt kød og masser af træning men uden at være mere end 4 gange om ugen med yoga og løb.

Masser af litteratur om yoga og så er jeg i hovedet ved at udforme, hvad jeg skal gøre efterfølgende, selvom jeg har sagt til mig selv, at mit mål lige nu er at gennemføre.

Kan jeg det, ja det forventer jeg og jeg ved det bliver monsterhårdt.

Med træning fra morgen til aften i 27 dage.

Typisk dag :


  • 6:30 til 9:30     morgen praktisk og meditation
  • 9:30-10:15       Sund morgenmad
  • 10:15-11:45     Practice og Meditation
  • 11:45 - 1:30    Asna
  • 1:30 - 3:30      frokokst
  • 3:30-4:45        Practice
  • 4:45-6:00        Key poses and teaching practice
  • 6:00 - 6:45      Chanting (sang :))
  • 6:45 -Free       aftensmad og fritid


Og nu siddende i Bangkok, hvor temperaturen er på 40 grader hver dag, så er det svært at være dansker, kvinde og i overgangsalderen som underlig nok kun kommer til udtryk her i Thailand.







Kommentarer