Picnic eller på tur...tag lidt mad med selv


Hørte I Godaften Danmark forleden, at på sigt så bliver et måltid ud af 10 hjemmelavet..

Det kommer aldrig til at gælde for  mig. Jeg elsker at gå ud at spise og kan da også godt finde på at købe et færdiglavet måltid, men savner meget hurtigt min egen hjemmelavet mad, fordi det smager bare bedre og så ved jeg præcis, hvad der er i.

Ungerne og jeg skulle på tur til Møn med overnatning på et B&B med køkken, og i frygt for at skulle leve af alt for fede pizzaer og sandwich, fordi pengene er små som selvstændig, så pakkede jeg en god picnickurv som holdt os kørende i 1½ dag med muffins, hjemmebagte boller, frikadeller og en del daddelkugler, som efterhånden er blevet vores favoritslik.


færdigkøbt tærtedej til bundene trykket ud med et glas

valgfrit fyld men jeg elsker bacon og spinat


Æggemasse af 4 æg, salt og peber og lidt mælk



Selvfølgelig tager det tid, disse muffins var dog lavet på under en time, men man ved hvad man får og så sparer man samtidig penge.







Kommentarer