Jeg er klar...



Er ved at pakke yogamåtten og kufferten.

I går var jeg ude og få ordnet små indkøb, blev klippet og fik 2 timers massage, en times fodmassage og en time skuldre, hoved og arme...så mange knuder.

Mentalt er jeg klar.

Siripanna Villa Resort



Jeg er så heldig, at jeg inden skal være 4 nætter på et skønt hotel i Chiang Mai, da jeg har en thailandsk ven, hvis bror har et hotel der. Så er blevet inviteret derop inden til dage med oplevelser i og omkring Chiang Mai.

Kan se på gruppen, at der så små tikker beskeder ind fra folk på vej fra flere dele af verdenen, det er nok kun mig som er hjemmevant i Thailand, udover lærerne selvfølgelig.

Jeg er spændt på

  • hvem jeg skal dele villa med
  • om jeg kan være eet sted så lang tid, jeg er en meget rastløs person, bare det at man skal være på stedet i de første 13 dage uden småture andre steder, skaber en frihedsskrig i mit indre
  • om jeg er den ældste og hvis ja, om det betyder noget.
  • hvordan min krop og sind kommer til at udvikle sig
  • om man får tilstrækkelig viden, til at give det videre.
Jeg er udfordret på
  • reading....
  • om maden er til at spise, synes maden i Thailand er yderst mystisk, når man kommer ud fra storbyerne og da det kun er vegetarisk mad, håber jeg jeg får nok til at have kræfter til så mange timers træning.

Man har på forhånd sagt ja til

  • ingen kød
  • ingen alkohol
  • ingen stimulerend stoffer (som rygning)
  • at møde til tiden til hver praksis

Ikke så svært tænker jeg...spiser ikke særlig meget kød, alkoholen har det været småt med længe, rygning kvittede jeg for 12 år siden og at møde til tiden, synes jeg bare er skønt for så er der ikke så mange som kommer for sent.

Om 2 timer kommer taxaen til Dong Muang....Chiang Mai here I come

Kommentarer