Squat

Hvis der er noget jeg tager med fra Tisvildeleje yogafestival, så er det faktisk den helt basale squat.


Og ligeledes udstrækning af siden op af en dørkarm...minder meget om bananen i Yin Yoga, men bare stående.

Det er så basalt og engang var vi alle vant til at sidde i sådan en stilling, i Thailand ser jeg mange asiater stadig sådan, hvis de hviler et sted, hvor der ikke lige er en stol.

Vi andre har glemt det lidt, har vænnet vores krop til at gå fra seng, til bil, til kontorstol til spisebordstol til sofa og derfor er kroppen ikke længere så fleksibel, som den burde være.

Men det kan man jo øve :) og selv jeg har svært ved at få foden helt ned i jorden, så nu øver jeg i spisestuen og bruger dørkarmen som støtte for at komme helt med...

Ellers var det en skøn festival. Vejret var lidt koldt og blæsende, men alligevel synes jeg vi var heldige for havde masser af gode timer i teltene. 

Lidt stemningsbilleder :






Gongshower var for mig ret fedt, og noget jeg vil dyrke mere i København....fantastisk følelse at åbne sluserne indeni og bare lade sige føre med af gongernes eventyrlige lyde 

Grå vejr og kaffepause i det lille hus ved stranden

med himmelske mundfulde af daddelkugler

Når solen endelig kom bliver Tisvilde jo helt himmelsk 

Mad efter min smag :) hjemmebagt rugbrød med hummus og avocado 


Elementerne...er så fascineret af havet og har altid været det. Det giver mig altid lidt af en lykkefølelse indeni af at være ved havet.
Allerede over en uge siden...er så glad for tisvildeleje yogafestival og tror det bliver en tilbagevendende begivenhed for mig. 

Kommentarer