Anti-inflammatorisk kost II

Over en uge inde i mit forløb på en måned med anti inflammatorisk kost, som kan være lidt svært at beskrive, idet jeg samtidig endte med at få influenza, så det er svært at sige, hvad er hvad.

Massiv hovedpine onsdag og torsdag, men var det influenzaen eller udrensning?

Jeg holder mig fra gluten, alkohol, mælkeprodukter og sukker og det er ikke spor svært.

Min morgenmad består hovedsagelig af mine sædvanlige solskinspejlæg, lørdag flottede jeg mig med boghvedepandekager med banan og masser af friskpresset appelsinjuice både til influenzaen og fordi jeg bare elsker det. En anden morgen fik jeg kefir til maven sammen med lidt økologiske brombær og fiberdrys.

Frokosten har været fra kantinen, hvor jeg kun har taget grønt, lidt kød - hovedsaglig kylling og lidt rugbrød. I weekenden har det været rug knækbrød med humus.

Aftensmaden har stået på bl.a. vegetarbøffer, fuldkornpasta med kylling, kylling med pesto og bacon og rødkålsalat og hele bagte hvidløg, kylling i kokosmælk med masser af grøntsager og naturris, Kylling i tacoforme med grøntsager af hvidløg, ingefær, forårsløg og aubergine og søndag aften blev det til to havremelsboller med hørfrø og solskikkekerner jeg havde lagt i blød med loppefrøskaller, men pyh de har givet mig en underlig følelse i maven så alle blev smidt ud lige smidt dem alle ud....jeg er blevet anti overfor disse loppefrøskaller nu, efter lugten hang i luften ...





Da jeg jo har været syg, blev det ikke til svømning den uge, jeg har været temmelig flad, men søndag gik jeg to timer ved Kastrup Strandpark og lod mig blæse igennem, mens jeg testede mit nye pulsur, som jeg er SÅ glad for.


Det er vildt motiverende med dette ur, at det registrer ruten over GPS, så det motiverer mig til at gå lidt længere og yde mere....ligeledes duer det til svømning.

På vægten kunne jeg se, at der er forsvundet 1,8 kg...det er ret fantastisk for sådan en som mig, der faktisk ikke kan tabe mig.



Nu venter en nu uge og jeg er topmotiveret.....lavede spytprøve i morges og stadig ikke helt godt, men hvad er candida og hvad er forkølelse?

Kommentarer