Chiafrø med mandler og æble



Dagen begyndte med super sundt mad, Chiafrø udblødt i kokosmælk trukket over natten i køleskabet med frisk æble og masser af mandler...smagte vildt godt og skal være en del af min fremadrettet morgenmad.

Chiafrø består nemlig af 20 % omega-3 fedtsyrer, som gavner hjernen og resten af kroppen. Dertil er de også proppet med protein, fibre, kalcium og antioxidanter. Men som min regel altid er, alt med måde...man skal ikke indtage mere end 15 gram om dagen. Så som med alt andet varierer dine måltider, også om morgenen.

Min solskinsmad 


Mine daglige shots...har fundet ud af, at hvis jeg blander min hørfrøolie med en anelse god æblejuice, så kommer der en frisk smag lige, når det når munden, og så smager det faktisk godt. Den røde er rødbede/ingefær shots.

Kommentarer