Anti-inflammatorisk kost III

Stadig på antiflammatorisk kost, og hvilken nydelse...selvfølgelig tager det tid at sætte sig ind i nye vaner....med ved at prøve at lave anderledes kost, som faktisk smager godt, finder man ud af, at det  ikke er så svært at leve på en anden måde....

Brocolibolle tager fra en af Madbandittens bøger


Igen smukt er det med alle de farver...her er det brocolli og mandler som har været i food processeren 


Resultatet :)


Min datter sagde her til aften, at dem må jeg da godt bage igen, for væk er de....


Det er jo weekend og selvom jeg ikke har en sød tand overhovedet, har jeg hørt om disse Kokoskugler på min kostuddannelse, som stopper lysten til sødt....det er mandler, dadler, abrikoser, kokosfedt samt kværnet hørfrøkerner....guf siger jeg bare

Masser af saft skal der til...alligevel slår det aldrig til...


Ca. to liter blev det til ...men det var hurtigt væk...jeg har nemlig de skønneste unger som guffer alt hvad jeg laver i sig...de har aldrig sagt nej til noget...det er ret fantastisk

Kollega var i Tyskland torsdag..."skal du have skolekridt med...nej tak...men masser af mandler :)"

Når man er på det den her kost, bliver man også opmærksom på andre madvarer...sorte fuldkornris...


Sønnen min, som nu har maddag søndag, lavede denne skønne ret af de sorte ris og Chicken Masala...det er smukt....
Jeg har en passion for mad, nyt, anderledes spændende retter...det er lige mig...det hører til min kreative side...også derfor elsker jeg mad i smukke farver...og sjovt nok, så er det som regel også sundt...naturen er fantastisk på den måde.

Den anden kreative side byder ind med syning, tegning, decopage...og det fik jeg også taget hul på denne weekend....




Kommentarer