DRESSED Bangkok


Som en pendant til SMAG i København har jeg fundet et meget lignende sted i Bangkok; Dressed.

Det er et nyt koncept som jeg blev gjort opmærksom på, da jeg var til seminar om kvinder i sundhed og fitness branchen i Bangkok i juli måned.

Dressed ligger tre steder, i Exchange tower ved Asok BTS og ved Mercery Ville og i Sathon. Vi tog til Exchange Tower fordi det er så dejlig tæt på Asok BTS.



Menukortet rummer salater, supper, pasta og smooties og der er noget for enhver og prisniveauet re en anelse højt for Thailand men ok. Ud fra hver ret stod der hvor mange kulhydrater man spiste, hvad jeg faktisk godt kunne lide ligesom man kunne se på filmen der at det  hele var organic. Det er for mig rart at vide for man har indtryk af der ikke rigtig er styr på hvad der er i maden ellers herude.


Min mand valgte wrapen i midten som var ude kød 

....og pasta med kød og cherry tomater

Jeg selv tog en Club Salad med det hele sammen med en Gingered Pear

Vi var der tæt ved lukketid ved 20-tiden men det skyldes nok at Exhange Tower er et businessområde.
 Det var et godt måltid. Jeg var let i kroppen bagefter som ved, når jeg spiser ved SMAG i Danmark. Stedet var lyst (måske for lyst, men det er sådan Thaierne kan lide det)

 Vil jeg komme tilbage,  helt bestemt for der mangler steder som disse i Bangkok. Vi går en gang om ugen på Sizzler netop for salatbaren skyld.


Kommentarer