Fredagsslik


Når jeg som nu er i Bangkok, så er det begrænset, hvor meget fredagsslik, der ryger i indkøbsvognen, for slik herude er mest lyst chokolade eller tørrede tang, hvad ikke er mig. Men jeg har alligevel fundet mig nogle alternativer til den søde tand.

Tørrede Fava beans smager som en saltet snack i Danmark, tørrede mango smager lidt vingummi-agtigt og selvom der er sukker i, så er den langt sundere end vingummi. Sidst men ikke mindst alminde peanuts uden salt.


Andet snack er for mig er avocado og friske mango, jeg spiser en del avocado til morgenmad for det smager helt fantastisk på fiber knækbrød, som jeg har taget med hjemmefra, da jeg ikke er vild med ris til morgenmad og alternativet er sødt brød, som de har en del af herude, mens man skal lede længe efter de almindelige brødtyper især grove.


Kommentarer