Vinterbader - I did it :)


Jeg har længe rigtig gerne villet det, men har tænkt, at jeg som i mit daglige bad skal have 40 grader, jeg kan da umuligt blive vinterbader.
Min veninde vinterbader og jeg har sukket lidt og tænk "gid det var mig". 
Nu er min søn også blevet vinterbader på andet år...
Da jeg havde venindefødselsdag, fik jeg i gave en detox yoga workshop med efterfølgende havbad den 6. januar. 
Pludselig var muligheden her .....nu var der ingen vej udenom.
Så efter to timers yoga workshop gik turen til Vedbæk strand og hele vejen dertil sad jeg og sagde til mig selv " Du kan godt, du kan godt" 
Og jeg gjorde det sgu - endda hele to gange og anden gang var faktisk bedst.

solen skinnede da vi ankom, hvor heldig har man lige lov at være


Smukkeste klubhus som huser vikingerne
Nu er jeg vild i varmen og glæder mig allerede til næste gang. 


Kommentarer