hvornår må man kalde sig vinterbader?


Næsten lige trådt ud af flyver fra Bangkok og varmen og hjem til det kolde, klare og skønne nord.

Havde lovet min vinterbader veninde, at jeg selvfølgelig var frisk på at havbade denne forårsdag i marts. Jeg er slet ikke i tvivl om jeg kan holde det.


Men hvor er jeg heldig. Anden gang jeg hopper i og der er en som holder hånden over mig, for også i dag er det med solskin og ingen vind på programmet og så er det jo ikke svært.



Vandet er så rent og jeg forstår først nu, at det jo netop er en af de ting som tiltrækker, ihvertfald for os som elsker vand og også koldt vand.


Hold nu op, hvor er det rent og hvor er det skønt......det kribler i kroppen også længe efter jeg er kommet hjem igen.

Jeg er solgt......hvor er den nærmeste vinterbaderklub, hvor jeg kan melde mig ind...for det her er en del af min fremtid

Kommentarer