Grønt med grønt på.


Hvad jeg meget tit spiser til morgenmad; ristet rugbrød med pesto og avocado, og juice af spinat, ingefær, citron og nok æblejuice til det kan køre rundt i blenderen.

Bruger for det meste frossen spinat for så er det så frisk som det kan være og giver samtidig en isterning fornemmelse.

En måned uden rugbrød, avocado, pesto, spinat, ingefær og citron.....

Tænk jeg overlevede det og ej heller æg....

Alle disse ting er nærmest basis i mit morgenmåltid hver dag.

Nu er jeg hjemme og jeg bliver helt lyksalig over denne kost som jeg straks kan mærke gavner min krop og mave og fylder mig med energi.

Svært at leve af veganer kost for mig en hel måned, især måske, fordi det ikke var i Danmark, men på  Mala Dara Eco resort i Nordthailand, da man i Thailand sjældent spiser friske grøntsager men koger dem.

Kommentarer