Som tiden dog flyver


Bare 3½ uge siden, at jeg, sammen med 12 andre blev uddannet yogalærer indenfor Hatha og Yinyasa.

Det føles egentlig som længere, men så alligevel ikke....


Tror lige jeg skulle give min krop lidt fred og også mit sind, og så skulle jeg nærstudere og tage alle de indtryk ind, som turen har givet, både af gode og dårlige oplevelser.


At bo i en hobbithytte omgivet af rismarker har været helt specielt.

Mødt de skønneste mennesker 

Jeg var nok skepsis før, om man virkelig kunne lære nok til at kunne give fra sig, men må sande, at det kan man helt sikkert efter 200 timers undervisning også selvom det har været så intenst.

Det har været ubeskrivelig hårdt og jeg har også følt lidt, at jeg var en del af en kult, for på stedet var kun os, og vi var langt ude på landet og ikke i kontakt med andre mennesker end de andre elever, stedets personale og så vores lærere og så har jeg jo lært det hele på engelsk, hvad selvfølgelig er en fordel, så jeg kan undervise både i Danmark og i udlandet.


At komme ud i virkeligheden var nu også ganske dejligt og jeg nød Chiangmai efterfølgende et par dage....vild med den by og ved jeg snart kommer tilbage.

Folk her er så meget mere nede på jorden i forhold til storbyslivet i Bangkok





Kom hjem til Danmark for 2½ uge siden, og i den mellemliggende periode har jeg undervist 3 gange, og jeg finder det let og meget berigende, og mit hovedet er allerede i gang med at begynde at forme det, som vil ende med at være mit bud på det yoga jeg ønsker at tilbyde i min undervisning.




Kommentarer