En kostvejleders indkøb i bangkok



Jeg har netop været nede og handle for at tanke op til morgenmad, da jeg ikke er den store spiser af ris til morgenmad og har svært ved at undvære proteinen fra mine sædvanlige morgenæg.

Og de er jo så flotte alle de varer man kan få her og så eksotiske. Faldt over disse skønne søde kartoffel chips og glædede mig lidt til at smage..






Jeg tog fat på de søde kartoffelchips og øv, som rigtig mange fødevarer herude var de tilsat sukker....og de er jo samtidig søde i sig selv, så det var en meget sød omgang...men smukke det er de.





Fandt økologiske æg, hvad ikke er så let, men Tesco har dem...om man så kan tror på, at de faktiske er økologiske lader jeg stå hen i det uvisse og vælger at tro.



Fandt også disse små juicer, hvor den ene er butterfly Pea som jeg blev helt vild med under mit yogaophold i Chiang Mai og den anden var lemongrass og ingefær og håbede det kunne gøre det ud for mit sædvanlige ingefær shot. Men igen var det sødet, her dog med stevia, men jeg er ikke til det søde.


Tesco laver selv juicer og de står og laver dem i butikken og de er 100% lavet af frugt og grønt, de ryger altid ned i min kurv, for det drikker jeg næsten altid om morgenen.


Lidt ost, og lidt chroizo, dyre sager men her lærer man bare at købe lidt og jeg har fundet ud af, at man tit kan få to for en ost....æbler, fuldkornstoast, græsk youhurt, pesto og et par avocadoer kan gøre det ud for morgenmad mange morgener og så lavede jeg lige en god omgang granola af usaltede peanuts, chiafrø, hørfrø, havregryn og sukker....









Kommentarer