Foot Reflexology


Næsten lige ankommet til Bangkok og allerede været til min første reflexology behandling.

Jeg kunne godt mærke, at det er mange måneder siden og mine fødder og nakke
sagde så mange knæklyde, at behandleren ikke kunne lade være med at grine.

Vi bor i nærheden af On nut BTS station (nemmeste måde at komme rundt i Bangkok er at tage skytrain, så man undgå alle bilkøerne) og her ligger et utal af massage steder. De fleste gange er det super godt, men man kan selvfølgelig være uheldig.

Man har altid en fornemmelse af, om der er plads ved at se alle skoene udenfor, for i Thailand tager man jo skoene af, inden man går indenfor.

Ens massage starter altid med et fodbad med gerne salt i og slutter med en kop te, så man ikke går helt dehydreret derfra.

Om en lille uge skal jeg lære det selv, og jeg kan næsten ikke vente.



Kommentarer